Digitale administratie opzetten

jos-van-kester-1

Jouw adviseur
Jos van Kester

Hulp nodig?

Om sneller over waardevolle data te kunnen beschikken, is het van belang dat u uw administratie zoveel mogelijk automatiseert. Aan de hand daarvan is het mogelijk om 24/7 inzicht te krijgen van waar u op dat moment met uw onderneming staat. Wij helpen u daar graag bij.

Jouw administratie digitaliseren

WEA Accountants heeft een sterke IT Focus en helpt u graag met het opzetten van de digitale administratie. U boekt zelf in of laat het volledig aan WEA over, de keuze is aan u. Met digitale administratie heeft u, maar ook wij, een beter inzicht in uw financiële toekomst.

Door gebruik te maken van moderne technieken kan uw financiële administratie volledig geautomatiseerd worden, met 24/7 actuele cijfers. Door overzichtelijke dashboards bent u direct op de hoogte van uw financiële toestand. De inkomsten, kosten en bedrijfsresultaten kunnen zo veel beter gevolgd worden, waardoor eventuele risico’s op tijd gesignaleerd worden en uw bedrijfsvoering hierdoor geoptimaliseerd kan worden. Foute bedragen of facturen worden sneller opgepikt en makkelijker bijgewerkt.

 Het gemak van een digitale administratie

Met deze manier van administreren bereikt u dat de kans op fouten wordt verkleint, doordat de administratie nooit kwijt kan raken omdat het digitaal staat. Zo kunt u uw inkomende en uitgaande facturen eenvoudig terugvinden in de digitale “kluis”. Het enige wat u hoeft te doen is uw facturen digitaal aanleveren. Ook heeft u de mogelijkheid om rechtstreeks betalingen te doen. U hoeft dan niet langer de betalingsgegevens over te typen in Internetbankieren, wat de kans op fouten weer verkleint. Het bespaard allemaal onnodige handelingen, waardoor erg veel tijd bespaard wordt. Daarnaast kan er veel sneller geschakeld worden doordat u overal inzicht heeft in uw financiële data.

Administratie digitaliseren: Hoe werkt dat?

Het inrichten van de digitale administratie wordt door ons gedaan, waardoor u zich nergens zorgen over hoeft te maken. Door gebruik te maken van moderne applicaties zorgen wij ervoor dat uw digitale administratie altijd up-to-date en inzichtelijk is. WEA helpt u met het bepalen aan welke eisen het systeem moet voldoen en houdt rekening met de specifieke kenmerken van u en uw bedrijf. Vervolgens adviseren wij over het meest optimale pakket en de implementatie hiervan. Bovendien kan er ook gekeken worden naar koppelingen met andere geautomatiseerde processen binnen uw bedrijf.

Na de inrichting van de digitale administratie, kunt U gemakkelijk uw facturen doorsturen door middel van een e-mail, scan of foto met de app op uw telefoon. Vervolgens worden deze facturen op de juiste plaats in uw digitale administratie gezet. Alle facturen staan hierdoor op één centrale plek, waardoor het verwerken en boeken efficiënter verloopt. Bovendien is het printen of doorsturen van facturen voor akkoord verleden tijd met een online autorisatie.

Benieuwd naar de potentie van jouw onderneming?

Wij helpen het rendement van jouw bedrijf met 20% te verhogen. Vul je contactgegevens in om een persoonlijke en vrijblijvende (online) afspraak in te plannen.

Meer weten over onze
digitale administratie?

Neem direct contact op.