Digitale Administratie

Om sneller over waardevolle data te kunnen beschikken, is het van belang dat u uw administratie zoveel mogelijk automatiseert. Aan de hand daarvan is het mogelijk om 24/7 inzicht te krijgen van waar u op dat moment met uw onderneming staat.

WEA Accountants heeft een sterke IT Focus en zijn u graag behulpzaam met het opzetten van de digitale administratie. U boekt zelf in of laat het volledig aan WEA over. Doordat uw administratie in de regel altijd bijgewerkt is, kunnen wij tijdig signaleren en u wijzen op eventuele risico’s en uw bedrijfsvoering optimaliseren.

 

Het gemak van een digitale administratie

Met deze manier van administreren bereikt u dat de kans op fouten wordt verkleint, dat uw administratie in de “cloud” staat. De administratie kan daarom nooit kwijt zijn. Zo kunt u uw inkomende en uitgaande facturen eenvoudig terugvinden in de digitale “kluis”. Het enige wat u hoeft te doen is uw facturen digitaal aanleveren. Ook heeft u de mogelijkheid om rechtstreeks betalingen te doen. U hoeft dan niet langer de betalingsgegevens over te typen in Internetbankieren, wat de kans op fouten weer verkleint. Het bespaard allemaal onnodige handelingen.

 

Hoe gaat de digitale administratie in zijn werk ?


U stuurt uw facturen door (e-mail of via scan) of maakt een foto met de app op uw telefoon. Vervolgens worden deze facturen op de juiste plaats in uw digitale administratie gezet.   Hierdoor heeft u altijd een actueel inzicht in uw financiële situatie. Omdat beelden meer zeggen dan 1000 woorden, is het voorstaande als volgt samen te vatten: